Pàgines

dimecres, 5 d’agost del 2015

A Year Of Unbirthdays #4

Seguint amb el meu propòsit de fer ninos pels fills dels amics en aquest any de "no-cumpleaños" us ensenyo els tres que van fer cap a casa dels Visús-Guasch ja fa molts dies (i mesos, el temps passa i jo no escric) per a ser amiguets d'en Joaquim, la Joana i el Lluis.
Fer ninos nens va ser tot un canvi. Sembla una tonteria però vaig dubtar molt en coses com la llargària dels pantalons o el color dels mitjons (tots dos en porten, of course).
Fer pentinats pels ninos és una de les coses que trobo més difícils. M'agrada fer el cabell a ganxet perque em fa la impressió que així aguanten més temps pentinats. I a més el pentinat li dóna personalitat al nino.
Ah, i aqui us deixo una mostreta del meu friquisme, que es cola de tant en tant en els meus projectes.
I'm a leaf on the wind, watch how I soar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Printfriendly