Pàgines

dimecres, 25 de gener del 2017

SKIN TONES & GIVEAWAY

 Como cada año por estas fechas toca SORTEO!!!

Y para celebrarlo os presento mi nuevo proyecto, SKIN TONES

Un dia me di cuenta de que el color sonrosadito de todas mis muñecas no reflejaba la realidad de este nuestro variopinto planeta y empecé a estudiar diferentes gamas de colores y posibilidades. De momento este es el resultado.
Ahora empezaré a probar colores en sus hermanas grandotas.

¿Cómo funciona el sorteo este año?

Para participar deja un comentario en esta entrada del blog diciendo que muñeca te gusta más (y querrías tener) y cómo la llamarías.
Y ya está, así de fácil.

Bueno, si quieres compartirlo en facebook, instagram, whatsapp o la cola de la panaderia, estupendo.

El sorteo está abierto desde AHORA hasta el 12 de febrero 2017 a las 12 de la noche.

EDITO PARA AÑADIR: El sorteo está abierto a todo el mundo mundial. El premio del sorteo es UNA muñeca. Pondré todos los nombres en papelitos en una bolsa/caja/receptáculo, una mano inocente cogerá un papel y la muñeca a la que corresponda el nombre será el premio para la persona que se lo puso.

Like every year around this time it's GIVEAWAY TIME!!!

And to celebrate it let me introduce my new project,  SKIN TONES

One day I realized that the pink skin of all my dolls wasn't a good reflection of the diversity of our planet  so I started studying different yarn colour charts and different possibilities. And here's the results so far.
Now I'll start trying new colours in my big dolls as well.


To enter the giveaway:

Leave a comment below telling me which doll is your favourite ( and the one you'd like to win) and the name you'd pick for her.
And that's it. Easy as pie.

Well, if you'd like to share the giveaway on facebook, instagram, whatsapp or the bakery queue it'll be swell.

You can enter the giveaway from now till the 12th of February at midnight.

EDIT TO ADD: the giveaway is open worldwide. The prize of the giveaway is ONE doll. I will put all the names written on little papers in a bag/box/container, an innocent hand will choose one and the doll whose name is chosen will be the prize for the person who gave her that name.

30 comentaris:

  1. hola a mi m'agrada la del morena de les pinces blaves al cabell.De nom Rita!!!

    ResponElimina
  2. Doncs per seguir amb les bones costums, m'apunto al sorteig. A mi m'agradaria qualsevol d'elles, però si he d'escollir, trio la del vestit verd. De nom: Green. No estic en una fase gaire creativa ;)
    Ah, i per molts anys més de blog!!!!

    ResponElimina
  3. Tambe m'agraden les 3 pro tiraría la del vestit Rosa i blau, de nom:Mel. Felicitats ets una crack.

    ResponElimina
  4. Vull la de la pell fosca... m'encanta!!!
    Es dirà Ashanti!

    ResponElimina
  5. Sense dubtar-ho la de pell fosca😍😍😍és una monada!!! Es diria Àfrica!!!

    ResponElimina
  6. Me encanta la mulata!! Pero me quedo con la del pelo negro y coletas que me recuerda la película "La huerfana"(si el vestido fuera azul ya sería la ostia). El personaje se llama Esther asi que......

    ResponElimina
  7. Jo sempre he volgut ser negra. Black Power! Quan era petita tenia una nina negra que es deia Betsy, i també li posaria el mateix nom.
    Mertxe

    ResponElimina
  8. Estic igual que totes: m,agraden les 3.
    Però triaria la de les coletes i de nom Violeta

    ResponElimina
  9. La morena amb pinces😍.I es diria Tecla.

    ResponElimina
  10. La me morena. Montserrat com la Moreneta!

    ResponElimina
  11. Jo escolliria la del vestit verd i li diria Leia, en homenatge a la inoblidable Carrie Fisher

    ResponElimina
  12. La meva es diria Nancy com la que tenia de petita que l'avia va haver d'anar a buscar a Barcelona perque jo la volia negra. i voldria la dels rinxols de pell fosca ;)

    ResponElimina
  13. Primer q tot enhorabona Judit X aquest anys de blog i per proposar nines diferents
    M'agraden totes xr em decanto per la més moreneta i li posaria de nom Lira

    ResponElimina
  14. La del vestit rosa amb ratlles blaves, m'encanta i faria companyia a la que em va portar els reis, m'encanta

    ResponElimina
  15. Son chulísimas las 3, pero mi favorita es la de las coletas con horquillas azules. La llamaría Alba.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Lidire laia consebol de les tres magrade

      Elimina
  16. A mi m'agrada la morena amb les pinces blaves. De nom li posaria Ladybug

    ResponElimina
  17. Moltes felicitats pel blog, ets tota una artista. Totes tres són molt boniques, però a la Júlia li ha agradat la de color verd, li direm Zoe si está a casa amb nosaltres

    ResponElimina
  18. A mi m.encanten totes, però em quedaria la morena que porta clips al cap de color blau, li posariem Bruna.

    ResponElimina
  19. Eres toda una artista Judith, no pares de coser. La más bonita es la morena con coletas y vestido rosa. Si llega a mi casa la llamaré Nina. Maria Pilar

    ResponElimina
  20. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  21. La del vestido verde.
    La llamaría Cersei.

    ResponElimina
  22. No soy mucho de rosa, aunque la de las coletas me gusta. Pero decido apostar por la del vestido verde (ese tirabuzón te ha quedado muy bien). La llamaría Ayla...no sé por qué me ha venido este nombre
    Esther L.

    ResponElimina
  23. A mi m'agrada molt la nina castanya amb vestit verd. Li posaria de nom Lila.

    ResponElimina
  24. Les tres nines són molt boniques, però la meva filla Ariadna m'ha dit q la q més li agrada és la de cuetes amb pinces blaves, i li diria "ari".
    Cristina Martín

    ResponElimina
  25. Aquest missatge tanca el sorteig. Moltes gràcies per participar i pels vostres comentaris

    ResponElimina

Printfriendly