Pàgines

dimarts, 11 de febrer del 2014

forats

el meu nebot forada els pantalons, als genolls, com tots els nens.
I aquesta vegada m'ha tocat arreglar-los a mi, i li he fet uns sargits freeform.

Primer vaig fer creuetes
amb un bastidor petitet dels de ma mare de brodar a màquina, un bocí de tela blanca i fil vermell de dalieta, vaig començar fent tirades de ratlletes i després vaig girar 90º i les vaig creuar.

després vaig fer un monstre
n'haviem vist de semblants al pinterest, i com a casa de la mare no hi havia feltre, i jo portava una mica de fil de cotó blanc, els ulls i les dentetes, són de ganxet.
una mica de tela vermella d'uns pantalons vells de la mare, quatre puntades en negre i voilà! un monstre genoller.
i aquest va ser l'últim
fil verd d'una altra dalieta oblidada, un bocinet de tejano negre, puntades radials per assegurar el pedaç i després.unes estrelletes
ara a pensar qué hi posarem als propers

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Printfriendly