Pàgines

dimecres, 26 de febrer del 2014

herringbone





els reis també em van portar dos cabdells de shiro, de Filatura di crosa, i en vaig fer un altre buff, i vaig aprendre un punt nou: Herringbone.
El nom del punt em fa gràcia perque traduit literalment vol dir espina d'arengada, traduit be, teixit en espiga.

Vaig dubtar molt sobre quin patró era el millor per a aquesta llana, i crec que l'he encertat.

El patró el vaig trobar a Ravelry i és de The Purl Bee. Es diu Big Herringbone Cowl i el podeu trobar seguint l'enllaç.

També hi trobareu un tutorial de com fer el punt, que és liosillo durant les primeres voltes - fer dos punts junt però treure només un de l'agulla es fa raro - però una vegada que agafes el ritme funciona be i queda molt vistós.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Printfriendly