Pàgines

dilluns, 3 d’octubre del 2016

mitenes per les nenes

M'agrada transformar patrons de mitjons en mitenes.
Pots utilitzar punts bonics (trenes, calats, etc) sense la complicació de girar talons i sense haver de patir per ficar hores de feina dins d'una sabata.
Aquestes mitenes van sen un encàrrec. La meva amiga Clara les volia per a les seves companyes Pastoretes de Pastorets Rock.
Són com una versió moderna de les mitenes tradicionals però canviant el ganxet i el fil per tricot i una barreja de seda i alpaca.

Malauradament no tinc cap foto de com van quedar acabades ara fa gairebé dos anys perquè ... si, sóc un desastre.
Les comparteixo malgrat el desfase temporal perquè m'agrada molt com van quedar.

El patró és una adaptació de Running Gag de QueenieKnits que podeu trobar a  Knitty.
A Ravelry podeu trobar les meves notes sobre les modificacions.


Aqui les podeu veure durant el procés de "blocking" o enformat.

Les primeres per l'esquerra abans, les segones  ficades en unes formes que em vaig fabricar amb unes estovalles individuals de plàstic i les terceres ja seques.

Enformar les peces ja acabades sempre és important per a que llueixi la nostra feina, però ho és encara més quan el disseny porta trenes o calats.

Crec que la diferència entre l'abans i el després és prou evident.

Així que animeu-vos i vestiu les vostres mans amb dissenys pensats pels vostres peus!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Printfriendly