Pàgines

diumenge, 7 d’abril del 2013

Annis Galore


Kid Silk - DROPS
katia olé - socks comfort

Sometimes something in a pattern calls you, maybe you feel comfortable while knitting it, or it's its shape what attracts you, or a motif that reminds you of something. Sometimes it's a clever combination of factors.

I've made 5 Annis so far.

Something in Annis calls me once and again and again... and you can bet on it, it's not the nupps!!! I must say they're far easier now that I have nice needles (I DO love my knitpicks) but, those p7tog are still ... intense.

Why do I choose to knit Annis once and again? Because I love its shape, and short rows, I like the idea of making the lace section first and then relax
during the stockinette section,  and, as I keep changing the yarn weight, every time is a bit different. I love the lace pattern even though there's no
leaves in it (I love leaves).
I've even knit a mashup between Annis and Laminaria, using Annis's shaping and the edge chart from Laminaria,because  I love to knit leaves.
I'm not psychic but I can clearly see more Annis in my future.

Noro Sekku
De vegades hi ha alguna cosa en un patró que et crida, potser és perque et trobes a gust teixint-lo,
o és la seva forma el que t'atrau, o un motiu que et fa pensar en algo. De vegades es una combinació ingeniosa de factors.

De moment ja he fet 5 Annis.

Alguna cosa en Annis em crida una i una altra vegada... i podeu apostar que no són els nupps!!! Cal que digui que són bastant més fàcils de fer ara que tinc agulles boniques (m'estimo les meves knitpicks) però, aquestos  7 punts fet junts del revés encara són... intensos.
Noro Sekku - Annis Replacement
Perqué trio Annis un cop i un altre? Perque m'agrada la seva forma, i les voltes curtes, m'agrada la idea de fer primer las secció de randa i després relaxar-me al punt de jersey, i, com vaig canviant de gruix de fil, cada vegada és una mica diferent. M'agrada el patró de la randa, tot i que no té fulles (m'agraden les fulles).
Fins i tot he combinat Annis amb Laminaria, utilitzant la forma d'Annis i la randa de la vora de Laminaria, perqué m'agrada teixir fulles.
No sóc  vident peró puc veure clarament més Annis al meu futur.
DMC Natura Just Cotton

1 comentari:

  1. M'ha agradat això de "No sóc vident peró puc veure clarament més Annis al meu futur." :D J o crec que ahir vaig teixir fulles per una temporadeta ejejej és broma, penso que seguiré fent fulletes i floretes fins aconseguir adornar-me la paret de l'habitació! :)

    ResponElimina

Printfriendly