Pàgines

diumenge, 14 d’abril del 2013

La primavera i les flors - Taller de flors a ganxet - report







Ha passat volant una setmana i jo sense fer el report del taller!
Be, al final tot arriba:



El 6 d'Abril, ara fa una setmana, vaig fer un taller de flors de ganxet amb Craft & Artists a l'Estudi Genaro Massot.
Flors, fulles, un munt de punts nous... molta informació comprimida en 4 hores.
Hi va haver alguna cosa que es va quedar per fer o per dir, però he pensat que, en contes d'un mail com vam quedar, en faig una entrada de blog.
Aquesta és la primera flor que vam fer: cadenetes, punt baix i punt nan, per entrar en matèria.
Després, per a practicar el mig punt alt, el punt alt i el punt alt doble, vam fer una fulla (composta imparipinnada, si no recordo malament dels meus dies d'Agrónoms)
I després tothom va poder triar i fer la que va voler del dossier.
Blogger m'odia i no em deixa col·locar les fotos com jo vull o sigui que es queden com volen elles, de moment.
1 - Margarita
2 - Helecho
3 - Meconopsis
4 - Trebol
5 - Eléboro
6 - Rosa - Ganchillo Irlandés
7 - Rosa Simple
8 . Amelia Flower
Van quedar per explicar un parell de cosetes:
1 - el trébol de 4 fulles


He fet un dibuixet/esquema de una de les 4 fulles.
N'heu de fer 4 iguals i cosir-los junts.

1 - 4 cadenetes
2 - al primer punt de cadeneta (el que fa 4 des del ganxet) : 3 punts alts dobles, 3 punts alts, 1 cad, 3 punts alts, 3 punts alts dobles, 3 cads i un punt baix o nan. Tancar invisible.
més informació

2 - com anar enganxant les flors al temps que es fan

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Printfriendly