Pàgines

dimecres, 7 de setembre del 2016

Nina Estel


L'Estel ha fet la comunió i la Sílvia, sa mare, volia regalar-li una nina "que no fos de comunió".

Volia una nina que s'assemblés a sa filla quan està vestida per a córrer.




La Sílvia em va enviar fotos de la nena i jo en vaig fer un horridibuix dels meus, que no cal que veieu...
I a partir del dibuix i de les fotos vaig fer la nina.
Amb el que vaig patir més va ser amb les ratlles verticals als pantalonets, perquè al punt baix en ganxet els punts no fan columnes verticals.
Per al top vaig utilitzar feltre negre i punt de cadeneta.

És la primera nina amb cua de cavall que faig.
El coleter és de mouliné rosa i porta un botó que crec que li escau força :)

Lo millor a l'entrega quan sa mare va dir "És l'Estel!"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Printfriendly