Pàgines

diumenge, 28 de juliol del 2013

titelles dia dos


Del segón dia de fer titelles per Avenue Q em va quedar molt clara una cosa: La combinació de cola de contacte i calor és maala maaaaaaaaalaaaaaaaa. A l'arribar a casa vaig estar una estona llarga sentada mirant a l'infinit.
Les titelles estan quedant molt be. Ja tenen mans, ulls, boca, cabells!!!!
Encara falta enganxar les mans amb el cap (posant-hi espatlles i braços al mig) acabant de folrar the furry ones i pintar-les.
El treball amb gomaescuma és molt interessant. molt. potser massa.







2 comentaris:

  1. Ostres, quina pena la distància...! M'agradaria molt fer titelles d'aquestes i jo sol no m'hi atreveixo... a veur si la propera vegada que ho feu em puc escapar... Això sí, compte amb la cola que fins i tot permet veure aparicions marianes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ha estat una experiència molt interessant, si tens oportunitat de fer-ne, t'ho recomano. Ara, del colocon de cola no et lliures!!! pots aprofitar per tenir experiències extracorpories o encuentros en la 3a fase.

      Elimina

Printfriendly