Pàgines

divendres, 9 de febrer del 2018

sorteig d'aniversari!

Un any més, no gaire prolífic en qüestió de posts però aquí seguim.
I com cada any, faig un sorteig per celebrar l'aniversari del blog.
Enguany podeu guanyar aquest gorro que amb el fred que fa us anirà força bé.
Per a participar heu de deixar un comentari (si pot ser que no sigui anònim) explicant què feu per a no passar (tant) fred. S'accepten receptes de l'àvia, enginys científics i maneres alternatives.

El sorteig està obert des d'ara (9/feb/2018) fins a les 12 PM del 18/feb/2018.
Per a tots els habitants de la terra, no enviem a d'altres planetes, de moment.

El patró es Botanic Hat de Stephen West.

SORTEIG TANCAT




Another year, not really prolific post-wise but we're still here.
and, like every year,  I'm hosting a giveaway to celebrate the anniversary.
This year you can win this hat, suitable for these frosty days we're having.

to enter the giveaway you have to leave a comment to this post (not an anonymous one, if you please) explaining your favourite technique to avoid being cold. Granny's advice, scientific gimmicks and alternative ways are welcome.

The giveaway is open from now (9/feb/2018) until 12PM 18/feb/1018
Open worldwide.

The pattern is Botanic Hat by Stephen West.

CLOSED GIVEAWAY

23 comentaris:

  1. Doncs...viure a l'altra punta del món, on fa caloooor!! No, en serio...el fred ha canviat molt des de l'arribada de la Yoko a la meva vida: gos als peus, al costat, cap de gos a la cuixa...on sigui. Font calorífica brutal. L'Stevens també fa la seva feina, però és gat...no creu quan vols.
    Vull estrenar-lo el meu proper hivern! Com toca! Al desembre...prou d'hiverns d'agost!! Petoneeeeeeets! Creuo dits!És preciós!
    Belén Alonso Royo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Viatjar per viure una primavera eterna, amb alguna que altra estoneta de tardor seria genial.
      Lo del gos/gat no és compatible amb la vida a la casa-taller full to the brim de fils i llanes.
      Gràcies per participar Belen
      Petons transatlàntics!

      Elimina
  2. Per no patir tanto de fred? Doncs, beure una copeta de conyac! Així segur que ens calentem una mica!
    Segueixo al instagram con sandraotero1944

    ResponElimina
    Respostes
    1. una proposta interessant!
      Jo sóc més de rom... encara que darrerament estic piripi amb un glopet de vi!
      Gràcies per participar Sandra

      Elimina
  3. Doncs una resposta tipica i tòpica, però que es la que millor me va: possar-me en moviment ... passejar (si pot ser al sol millor que millor), ballar una cançó que m'activi molt ... i una vegada estigui calenta, no deixar-la escapar (la calor) .... doncs una tassa de xocolata calenta o un te i una manta ;). Diana
    P.D. Jo vull el barret que em sera molt util a la feina!

    ResponElimina
    Respostes
    1. estar al sol com una sargantaneta és una bona idea, els quatre dies de solet que tenim a l'hivern a Lleida. Hauriem de ballar més... i sempre és un bon moment per una xocolata calenta!
      Gràcies per participar Diana

      Elimina
  4. Com m'escapo del fred?doncs algo inusual però molt gustet! Agafo el secador,l'enxufo una bona estona enfocant al cos c a gaudir de la caloreta....mmmm,una altra opció la llar de foc i hipnotitzar-te amb el foc o moure't sense rumb jeje

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres, el meu assecador nou és supersònic.
      Potser acabo cuita!
      però ho probaré.
      Lo de la llar de foc... a la casa-taller no hi ha puesto i, encara que n'hi hagués...després de pujar la llenya tres pisos d'escales ja no em caldria encendre'l.
      Gràcies per participar Imma

      Elimina
  5. Jo prefereixo fotre’m un cigaló d’anis

    ResponElimina
    Respostes
    1. que tradicional, Jaume.
      jo sóc més de rom...però després faig tonteries.
      Gràcies per participar.

      Elimina
  6. La Xavala desprèn una escalfor natural insuperable — només cal tenir-la ben, ben a prop...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mmmmmmmm
      llàstima que els animals de companyia estiguin contraindicats a la casa-taller!
      Gràcies per participar

      Elimina
  7. Doncs jo el q faig es jugar molt amb la meva gossa Mel. I estones de sofá i manta.😉

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jugar es lo millor del món!
      I les mantetes pel sofá un invent estupend!
      Gràcies per participar Laura

      Elimina
  8. Apendre a fer punt amb tu ;)
    Emma

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, viure tapat amb gorros, colls, guants, mitjons i jerseis de llana ajuda bastant a passar l'hivern calentonet.
      I tú comences a tenir una bona col·lecció!
      Gràcies per participar Emma
      Mira que si tornes a guanyar!

      Elimina
  9. Jo visc just a sobre d'una estufa elèctrica! I reso per a que em toqui el gorro de la Judit!
    Lluís Setanta-Cinc.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Paraconte no et cremis!
      si que és temptador passar els mesos de boira abraçat a l'estufa, si.
      Jo he posat la butaca al cantó del radiador.
      Gràcies per participar Lluís

      Elimina
  10. Quina millor manera de treuret el fred, que anant cridant ISCARIOTE pel poble, quina escalforeta que et provoca !!!

    Soc el Jordi de Lleide, et segueixo pel whassapeoooo....... abraçades !!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. ..... no se, igual li anirien a dir a ma mare que he perdut els pocs tornillos que em queden, si quan vaig al poble em passejo cridant... clar que a casa diuen que lo de la veu d'interior no ho tinc gaire aprés...
      gràcies per participar Jordi
      si et toca ja tindràs la parelleta!!!

      Elimina
  11. Doncs la solució de tota la vida, posar-me mooooltes capes de roba, si por ser de llana!
    I si em toca, también el gorret!
    Tona.

    ResponElimina
  12. el método de la cebolla!!!
    va mooolt bé, i si cal, t'emboliques amb la manta com si fossis un caneló.
    gràcies per participar Tona

    ResponElimina
  13. I fins aqui hem arribat
    Aquest comentari tanca el sorteig

    ResponElimina

Printfriendly