Pàgines

dimecres, 21 d’agost del 2019

SON GOKU

Quan l'Hèctor havia de fer 40 anys vaig pensar molt quin regal fer-li perquè el pot d'olives amb cogombrets habitual no em semblava adient.
I al final ho vaig trobar: faré un Goku!
I m'hi vaig posar. 
El primer pas va ser buscar dibuixos d'en Goku nen per a calcular proporcions i preparar els colors.
Com que els pantalons que porta li són balders, vaig decidir fer les cames "duplicades" per dins de "color pell" i per fora el pantaló vermell, més ample.
totes dues peces s'ajunten al cinturó i es tornen a separar perquè la samarreta també li queda ampla.

I havia arribat al cos quan em vaig posar pitjor. Els darrers anys han estat un festival de mals i somatitzacions i teràpia. I aquell mes fa dos anys va ser desastrós. I el meu trastorn d'ansietat generalitzada va fer que no acabés el nino i que em perdés la festa de l'Hèctor i moltes altres coses. Però també he de dir que la teràpia funciona, que estic molt millor i que al final tot arriba i aquest any, pel seu 42 aniversari, li he donat el nino a mon cosí.

La part més complicada ha estat el cabell. Està fet amb llana sense filar enfeltrada en sec amb agulla. Cada punxa del cabell està feta individualment i després fixada a puesto amb l'agulla d'enfeltrar.
És un treball laboriós però el resultat final s'ho val. 
El logo del mestre Muten petitet està brodat i el gran pintat.

Al final també vaig fer la bola de drac de 4 estrelles, com a regal d'enguany, que el nino li devia des de fa dos anys.

el cas es que va estar molt content i li va agradar molt, i va ser una sorpresa.

all's well that ends well!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Printfriendly